Logowanie | Rejestracja


Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  
Dzisiaj jest czw paź 24, 2019 3:53 am

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość

 Tytuł:
Post: pt cze 25, 2010 9:56 am 
O kurwa ROT to było iście epickie :D ale teraz kuźwa muszę dopisać do speecha kolejny akapit w którym jade po tobie :D

tatata-tatata pojazd na TLK 2 :D zajebiste


Na górę
  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: pt cze 25, 2010 11:05 am 
Star
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob maja 16, 2009 9:44 pm
Posty: 1350
Lokalizacja: Nagoya, Japan
dajesz radę. jak na moje oko wysunąłeś się na prowadzenie w mocy dissów i w zabawności ich.

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: pt cze 25, 2010 12:31 pm 
Mid carder
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 07, 2009 12:14 pm
Posty: 656
Hahaha - Nie wierze - te maryjki w tle mnie rozwalają :lol2: Piosenka - załość...ogólnie się spufałeś stary xD

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: pt cze 25, 2010 1:57 pm 
Adept
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 19, 2009 1:18 am
Posty: 89
Lokalizacja: Olsztyn,Jaroty
Nie no Rot wymiatasz ;D ...Pierwszy speech taki średni,za to drugi kozak :faja: ...Myślę,że TLK Cię już nie przebije...Zresztą TLK zbyt bardzo podszywa się pod Ortona i dlatego ma małe pole do popisu...Za to ty mimo,że masz trochę z Miza to można zobaczyć twój styl...Ciebie,a nie jakiegoś pajaca z dablju dalbju iii...Myślę,że Backyardmania będzie ruleezzz o ile wszyscy się zjadą...Zastanawiałem się nad przyjazdem i nawet się wybierałem już w sumie...Ale data 10 sierpnia mi nie odpowiada...Wyjazd na Sycylię "by promować polską scenę niezależną xDDDD"(wakacje)...Mam nadzieję,że video będzie i zobaczę latającego TLK xDDD...No i ciekawe co Rot pokaże skoro wyzywa TLK...Zresztą o ile się nie mylę to będzie debiut obu zawodników...Oczywiście Matt2Hot rulez i nikt z nim nie wygra...Jest troszkę jak połączenie Reya z Ceną...Taki terminator w masce ;D (wiem Arbuz,że mnie zabijesz za takie porównanie....xD,więc mam już wpie***l xD)...A co do WSW to mam nadzieję,że będziecie dalej się rozwijać i robić coraz ciekawsze show...A propozycja Matta vs Reszta Świata by mi odpowiadała,gdyby nie to,że odległość to praktycznie cała Polska xDD...Więc nie wiem czy mógłbym się z wami zmówić kiedyś...Kiedyś to tak(studia itp....) ale to jak wytrzymacie jeszcze z 2 lata ;D ...Chyba,że bym powalczył z manekinem,wstawił filmik i byście mieli brecht z Rafika i jego pro skilli... :rotfl: ...Tak więc czekam na Wrestlemanię polskiej sceny niezależnej ;')

_________________
[center]Obrazek

Dzięki Filipoo666! :*

WEJDŹ! ZOBACZ! OCEŃ![/center]


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: pt cze 25, 2010 2:57 pm 
Mid carder
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 15, 2009 10:02 am
Posty: 989
Lokalizacja: Wrocław
Kuźwa to żeś Rot zajebiście pojechał, zajefajny speech i zgniotłeś TLK po raz drugi dla mnie pierwszy speech też był lepszy niż te TLK, który w kółko z tą Czassszką i czassszką xD ale ok jak chce oboje widze feud zażarty i aż szkoda by było z tego nie skorzystać i walki nie zrobić. Także podsumowując to Rot mieciesz przy micu xD a tak poza to kuzynka potwierdziła że też wpada razem ze mną xD jak z roboty wrócę :/

_________________
[center]Obrazek
Obrazek[/center]


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: pt cze 25, 2010 4:34 pm 
Superstar
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 12, 2009 10:15 pm
Posty: 2583
Lokalizacja: Lugano
eee tam...speech ssal tak samo jak pedalski ubior... bez sensu speech kompletnie...zle przygotowany i naprawde zalosne wykonanie...niewiem kogo nasladujesz ale nie wychodzi ci to zbytnio... jak narazie w speechach 2-0 dla TLK

_________________
Obrazek
Kurt Angle PSW
Legenda Polskiego Backyardu
WWE Typer 2010 - 3 Miejsce
Indys Typer 2015 - 3 Miejsce
1x User Miesiąca (Luty 15')
Byly moderator Wrestlefans


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

 Tytuł:
Post: pt cze 25, 2010 4:50 pm 
Rot to Co powiedziałeś było naprawde mocne :) TLK ssie. !!


Na górę
  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: pt cze 25, 2010 9:31 pm 
Star
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob maja 16, 2009 9:44 pm
Posty: 1350
Lokalizacja: Nagoya, Japan
Dragon pisze:
eee tam...speech ssal tak samo jak pedalski ubior... bez sensu speech kompletnie...zle przygotowany i naprawde zalosne wykonanie...niewiem kogo nasladujesz ale nie wychodzi ci to zbytnio... jak narazie w speechach 2-0 dla TLK
_________________


buaahahhahahahahha. nie pomyślałeś o tym, że nie naśladuje nikogo i kreuje nową postać ? swoją postać ? Speech zabawny i efektowniejszy od tych jakie już tu mieliśmy okazje oglądać więc to swoje 2-0 powinieneś obrócić na 0-2

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: pt cze 25, 2010 10:43 pm 
Mid carder
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 15, 2009 10:02 am
Posty: 989
Lokalizacja: Wrocław
ej Jerichoholic ja tego nie napisałem to CRT, a tak poza to CRT pewnie cały czas przy TLK bo neta nie będzie miał xD TLK pierdzieli jak dla mnie od rzeczy, a Rot fajnie świeżo i przynajmniej swoej teksty a nie Ortona który ssie :P

_________________
[center]Obrazek
Obrazek[/center]


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: sob cze 26, 2010 1:22 pm 
Superstar
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 26, 2009 7:04 pm
Posty: 2126
Lokalizacja: Częstochowa
W speechu TLK nie podoba mi się za bardzo że w ogóle nie gestykuluje, to wszystko brzmi jak taka recytowana mowa, w 1:17 po tej zmianie głosu prawie spadłem z krzesła, mocno chciałeś zaakcentować żeby było groźnie a wyszło komicznie :D Ogólnie Rot zaroxował tym speechem, widać lepszą gestykulacje i ciekawsze teksty, jednak Rot bardziej kreuje swoją postać a TLK skupia się na naśladowaniu Ortona. Ze speechu Rota z wiadomych względów nie spodobał mi się tylko tekst o najlepszym moderatorze w historii WrestleFans ;D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


cron Powered by phpBB © 2007 phpBB Group