Logowanie | Rejestracja


Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  
Dzisiaj jest pn lip 13, 2020 9:13 pm

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość

Offline
 Tytuł: WSW SE02EP3
Post: pn sie 16, 2010 6:55 pm 
Rookie
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 22, 2009 10:27 pm
Posty: 31
[center]WSW SE02EP3[/center]

Tak więc oto prezentuje nowy epizod WSW ! Co w nim zobaczycie ? Powrót Dr. , parę nowych tricków a i także parę ciekawych akcji z Treningu tak więc zapraszam do oglądania

Nathan Flame vs Dr. Death vs U. Mike

http://www.dailymotion.pl/video/xegr8g_ ... ep03_sport

Jak zwykle komentujcie i oceniajcie nasze zmagania.

_________________
ObrazekObrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: pn sie 16, 2010 7:33 pm 
Mid carder
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 07, 2008 6:02 pm
Posty: 601
Lokalizacja: Venice Beach, CI
Zajebista walka nic dodać nic ująć. Czasem było słychać : Kopnij mnie tu xD. Ale to nic. Bardzo widać że się postaraliście duży plus że Dr. Wrócił. Jest dobrze umięśniony. Najlepsza walka jak na razie. Cieszę się że mogłem zobaczyć znów Jeriego jako sędziego xDD.

Btw. Miał mnie pozdrowić i kicha xD.


Czekam na więcej !

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

 Tytuł:
Post: pn sie 16, 2010 7:37 pm 
Walka na serio bardzo dobra, ostatnio sie przekonałem jak dużo trza pracy włożyć w to. Na pewno technicznie pobiło ByM (ale na ByM był DarkMatch w którym Matt2Hot walczył bez maski :D). Ogólnie szkoda że całe WSW nie przyjechało, za rok postaramy się zrobić to w dzień. Nathan zebrał potężnego german suplexa od Dr aż cud że się szybko pozbierał. W ogóle dr mnie zadziwia, dawno go nie było ringu, a nie odstawał skillem od Mika.

Swoją drogą chcecie zrobić 2 stajnie typu Mike, Tommy i DR vs Matt, Nathan, Tiger?

PS. Akcja z wózkiem akurat była epicka to było to boleśniejsze od całej reszty :P ale tekst "Dzień Sołtysa, trza było wózkiem przejechać przeciwnika" roxił na maxa xD"


Na górę
  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: pn sie 16, 2010 8:28 pm 
Low carder
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 11, 2009 9:12 pm
Posty: 380
Lokalizacja: Wicewersal ZG
Okej, powiedziałem żę napisze to już piszę,oglądałem już parę walk WSW ale ta z nich była najlepsza.Trochę suplexów było dużo, VV ma racje ten od Doctorka dla Nathana mocarny, myślałem że już nie wstanie.

Na końcu waszego proma, chyba Jerichohoilic powiedział że woli dobry suplex niż jakąś rzeź (coś na tej zasadzie).Jeśli macie robić takie walki to faktycznie lepiej użyć tropchę techniki niż jakieś akcje ropdem z UV (to nie jest aluzja, to moje zdanie).


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

 Tytuł:
Post: pn sie 16, 2010 8:33 pm 
jacekd, tu raczej chodzi o rozwijanie sceny. Bardzo dobrze że WSW się skupia się technical power wrestlingu, ale ktoś musi się zająć hardcore/ultraviolent wrestlingiem inaczej scena backyardu w Polsce nadal będzie 100 lat za ameryką. Według mnie zróżnicowanie na Polskim Backyardzi powinno być, a że ja i kilka osób nie uprzedzeń bo kilku blizn i wylaniu trochę większej ilości krwi to raczej dobrze. Tak że jeśli komuś się to nie podoba nie musi oglądać, ale jest przynajmniej jakiś wybór w oglądaniu.


Na górę
  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: pn sie 16, 2010 8:38 pm 
Nowy

Rejestracja: pn sie 16, 2010 6:27 pm
Posty: 9
Lokalizacja: Gniezno
Przyznam racje VebVe troche zróżnicowania by się przydało. Co to za problem dostać mocniej np z kija . Chwila bólu i mija . Ale co do walki była Bardzo Dobra ;) . Życzę dalszego rozwijania ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: pn sie 16, 2010 8:46 pm 
Low carder
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 11, 2009 9:12 pm
Posty: 380
Lokalizacja: Wicewersal ZG
Prawda, zróżnicowanie w Backyardzie w Polsce musi być i ja to doceniam ale ja jestem typem człowieka który woli technical od UV. Fajnie,VV że nie boisz się wylać krwi ale ja takich akcji nie lubię, ale dzięki wam jest przynajmniej w czym wybierać.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: pn sie 16, 2010 8:59 pm 
Rookie

Rejestracja: sob sty 24, 2009 4:52 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Środa Wlkp
Sama walka naprawdę bardzo dobra!!! Chwilami spokojnie byliście nawet lepsi od WWE czy innych.. Wiele znakomitych akcji, przy których na pewno czekało was wiele, oj wiele treningu...
W walce nie zauważyłem zbytnio błędów z wyjątkiem tego zakończenia... Niby Pin przerwany a jednak nie...

Tak dalej !!!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

 Tytuł:
Post: wt sie 17, 2010 8:50 am 
No właśnie nie ogarniam trochę tej końcówki, a co do błędów to DR trochę za głośno powiedział "kopnij mnie", ale ok to jest normalne podczas walk.


Na górę
  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: wt sie 17, 2010 11:17 am 
Rookie
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 01, 2010 9:31 pm
Posty: 29
Lokalizacja: Śląsk
Ogólnie walka po prostu świetna. Dużo się działo i było dużo ciekawych akcji na pewno dosyć sporo trenowaliście. "Kopnij mnie" trochę za głośno powiedziane, ale więcej błędów nie wychwyciłem... Cena to już historia teraz rządzi Ultimate Mike!!! chyba sobie z nim sygne zrobię :D. Wy brutale jak mogliście zamknąć Nathana w skrzyni co?! :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

 Tytuł:
Post: wt sie 17, 2010 12:07 pm 
Cytuj:
Cena to już historia teraz rządzi Ultimate Mike!


Weź nie obrażaj nie Mika i nie porównuj go z Ceną bo póki co Mike ma większy move set od Ceny :P Zresztą na Mika się mówi "Polski Samoa Joe"


Na górę
  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: wt sie 17, 2010 3:22 pm 
Rookie
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 01, 2010 9:31 pm
Posty: 29
Lokalizacja: Śląsk
VebVe pisze:
Cytuj:
Cena to już historia teraz rządzi Ultimate Mike!


Weź nie obrażaj nie Mika i nie porównuj go z Ceną bo póki co Mike ma większy move set od Ceny :P Zresztą na Mika się mówi "Polski Samoa Joe"



hehe w takim razie przepraszam nie wiedziałem :D. To, że ma większy move set to wiem, ale ujmę to tak: chodziło mi o sławę i popularność hehe. A więc Polski Samoa Joe rządzi :mrgreen:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: wt sie 17, 2010 4:28 pm 
Low carder
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 12, 2009 4:44 pm
Posty: 382
Zdecydowanie najlepsza walka z dotychczasowych w WSW. Nie dostrzegłem większych błędów. Kozackie Germany, i fajnie że Doktor powrócił. Później atak na Nathana i zamknięcie go w skrzyni xd. Ogólnie walka dobra i czekam na Royal Rumble !


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: wt sie 17, 2010 4:32 pm 
Mid carder
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 07, 2009 12:14 pm
Posty: 655
Mike - odwaliliście kawał dobrej roboty ^^ ładne walki - German suplexy roxxowały po całości. Szkoda ze natan ciagle dostaje wpierdol ale to chyba tylko kwestia czasu ^^ DObra robota

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: śr sie 18, 2010 11:16 am 
Rookie
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 22, 2009 10:27 pm
Posty: 31
Dziękuje wam wszystkim za pozytywne komentarze , jak to pewne osoba z dawnego PUW'a powiedziała " fajne german suplexy robicie widzę ze kontakty z Doktorem na plus wam wyszły" Tak więc dziękuje wam i oczywiście dalej bierzemy się do roboty , bo jeszcze wiele trzeba poprawić Brawl , przejścia i troszeczkę dynamikę , mam nadzieje że na Royal Rumble się poprawimy przy okazji zapraszam wszystkich chętnych na Royal Rumble które będzie w najbliższą Niedziele.

_________________
ObrazekObrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


Powered by phpBB © 2007 phpBB Group