Logowanie | Rejestracja


Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  
Dzisiaj jest pn cze 18, 2018 12:00 am

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 232 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna
Autor Wiadomość

Offline
Post: ndz mar 20, 2011 3:36 pm 
Nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 03, 2009 12:15 pm
Posty: 0
Lokalizacja: Tarnów
Narzekacie że nie macie gdzie podyskutować o Knockouts.
Teraz macie, więc do dzieła :))


Obrazek

_________________
Obrazek
Śpieszcie się kochać ludzi, bo tak szybko odchodzą ;(


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: ndz mar 20, 2011 3:43 pm 
Mid carder
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 25, 2009 1:56 pm
Posty: 633
Lokalizacja: Białystok
Zacznijmy od tego że to nie divy, tylko knockouts, czyli kobiety które jednak mają jakiś skill w ringu - Ja bym się wypowiedział o najlepszym gimmicku kobiety ever - czyli o ODB - One Dirty Bitch. Zawsze to były ostre jaja z nia, niezły humor, ta piersiówka i ogólnie ma ona dobry skill. W sumie jej feud z Madison Rayne były dość fajny, przyda się jej push bo nawet gdy miała denny program z Deanerem to zawsze dostarczała dobry humor - ja uważam że jest jak najbardziej pozytywną postacią w dywizji kobiet w TNA. Jej postać zawsze bardzo fajnie wpływała na atmosfere - niby mamy coś poważnego, fajne dupki, krew i hardcore a tu wybiega laska taka wsiowa z buforami jak donice i łoji z piersiówki jak nic - po prostu śmiech na sali, tylko że ten pozytywny. Jak dla mnie to chyba najlepsza KO ever jaka była w TNA, fanem może jej nigdy specjalnie nie byłem, ale zawsze dobrze się ją w ringu oglądało.

_________________
Obrazek
1x Mr. Mitb
1x WFQ Champion
2x WFQ Tag Team Champion /w TLK


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: ndz mar 20, 2011 4:11 pm 
Star

Rejestracja: sob gru 20, 2008 5:26 pm
Posty: 1291
Lokalizacja: Tychy
Cytuj:
Zacznijmy od tego że to nie divy, tylko knockouts, czyli kobiety które jednak mają jakiś skill w ringu


Ten zajebisty Skill widzimy obecnie w TNA. Skończ pierdzielić o takich głupotach bo czasem aż szkoda ludzi którzy muszą czytać to co piszesz..
Co do ODB to przecież ona wystąpiła na jednej gali i raczej nie wróci na stałe. TNA jest genialne dając zajebiste kobiety z dobrym skillem jakieś mistrzyni która nie powinna się zbliżać do kobiecego wrestlingu. Ostatnio TNA pokazało swój genialny rozum sprowadzając Flash tylko po to żeby mogła się podłożyć temu czemuś co nazywa się mistrzyni Kobiet.

_________________
Obrazek Obrazek


Ostatnio zmieniony ndz mar 20, 2011 4:13 pm przez Salas, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: ndz mar 20, 2011 6:41 pm 
Low carder

Rejestracja: śr gru 08, 2010 5:53 pm
Posty: 310
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Na Lockdown powinna zgarnąć pas KO Mickie James.Mickie I Love You xD.Szkoda że takie zawodniczki jak:ODB,Flash i inne które powróciły na jedną walkę.Byłby hell trun Mickie jako mistrzyni po Lockdown,feud z jakąś zawodniczką np:ODB i jest git.Ale niestety to chyba niemożliwe.Coś czuje że jak Mickie wygra walkę na Lockdown to Rayne z hali wyjdzie bez włosów.Rayne jako królowa to nie wypał i to wielki.Jak oglądam walki konia to mówie sobie:Niech ten koń k***a s******a z ringu.Madison "koń" Rayne nic w ringu nie pokazuje,piękna zbytnio nie jest więc po co dają ją jako mistrzynie KO? :crazy: Tak czy siak na pewno po Lockdown mistrzynią KO będzie Mickie James i potem długi regin z pasem...Po Lockdown wypowiem się o mistrzyni KO.

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: pn mar 21, 2011 10:27 am 
Legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 07, 2009 12:20 pm
Posty: 5083
Lokalizacja: Dębica
Madison Rayne według mnie zrobiła olbrzymie postępy i jej gimmick księżniczki jak dla mnie jest bardzo dobry. y2j007 Rayne napewno wyjdzie po LockDown z włosami :) Jeśli przegra to traci tytuł, a jeśli wygra to Mickie będzie ogolona. Wydaje mi się, że pas zmieni właściciela, bo jakoś nie moge sobie wyobrazić, że ogololiby Mickie. Co do ODB to zgadzam się ze Skypem. Zawsze jak ją widze od razu pojawia mi się uśmiech na twarzy, szkoda że chyba nie wróciła na stałe, ale podobno spodobała się ta walka Ericowi i będzie się starał żeby przyjąć ją spowrotem. Napewno wniosłoby to troche świeżości do dywizji KO.

_________________
Założyciel WF Snooker Federation
Obrazek



Moderator roku 2012 !
Administrator od 1.08.2013
Fan wrestlingu od 25.02.2005 !
http://total-nonstop-action.blogspot.com/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: pn mar 21, 2011 5:02 pm 
Low carder
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 30, 2010 10:23 pm
Posty: 486
Co do obecnej mistrzyni . Powiem tak Madison się poprawiła nie jest zła mistrzynią. Mic skill ma całkiem dobry w ringu to hymm tragicznie nie jest, ale nadszedł już czas na zmianę. Wiadomo kto zostanie nową mistrzynią. Mickie James w ringu jak to udowodniła jest naprawdę dobra, mic skill ok dla mnie bez rewelacji w gimmicku hardcore country girl. Wydaje mi się , że będzie lepszą mistrzynią od Madison. Madison odejdzie na boczny tor , a po stracie pasów KO TT przez Angeline Love & Winter wydaje mi się, że Angelina będzie feudować z Mickie o pas co nie byłoby chyba takie złe. Kiedy zobaczyłem Alisse Flash na ostatnim Impactcie bardzo się ucieszyłem tylko szkoda, że ją tak zniszczyli . Przegrała z Madison i to w ile minutę? Lubiłem gimmick future legend i bardzo brakowało mi skórzanej kurteczki. :P Brakuje też ODB , Awesome Kong knockouts , które dodałyby kolorytu . ODB może zobaczymy w TNA . Awesome Kong niestety jest już w WWE i niech TNA zacznie robić takie walki jak Mickie vs Tara w steel cage, chociaż ,aż takiego poziomu nie oczekuję, ale niech TNA się poprawi , żeby faktycznie dywizja Knockouts była lepsza niż Div.

_________________
Obrazek Obrazek
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: śr mar 23, 2011 1:45 am 
Superstar
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 12, 2009 10:15 pm
Posty: 2745
Lokalizacja: Lugano
No i to jest temat naprawde dla mnie!!!! Wypowiem zatem kilka pierwszych zdan w tym temacie. Po pierwsze tutaj jest o czym dyskutowac poniewaz Knockouts to naprawde bardzo dobre wrestlerki i nie dorastaja do piet divom (z wyjatkiem Gail Kim ,KO Original). Maja wszystko co potrzebne no i przedewszystkim dzieje sie tutaj naprawde bardzo duzo,w dablju feudy sa nijakie i tam sie oglada zasysajace blizniaczki ktore sie zamieniaja po raz 303883585... tutaj jest wszystko pieknie i chodzi jak w zegareczku :P Mamy naprawde ciekawe feudy,na PPV jak juz walka o pas no staranna w miare wiec jest co ogladac. Wcale sie nie dziwie ze panie nabijaja spore ratingi TNa poniewaz dzieje sie tam duzo no i na wszystkie panie mozna zawiesic oko :P Moze najpierw zaczne od Tag Teamow w ktorym ostatnio wkoncu zaczelo sie cos dziac. A zatem TT Rosity & Sarity moim zdaniem to wspanialy pomysl ze strony TNA. Niewiem skad dokladnie sciagnieto Rosite ale naprawde jest ona bardzo dobra wrestlerka jak Sarita no i Mua Calientes naprawde wymiataja,walki one robia ze mua :* Odebraly pasy Winter oraz angeliny Love czyli tag teamowi z przypadku no ale widac iz pomalu panie zaczynaja sie porozumiewac,Velvet odchodzi w cien no i kto wie co tam dalej sie potoczy,pewno bedzie dalej sie klocila z blondynka no i przerazajaca Winter...
Teraz czas wypowiedziec sie o obecnej mistrzyni Knockouts czyli MADISON RAYNE! :* Nie no ta babka jest naprawde genialna mistrzynia,walk to ona nie robi gemialnych jak na knockouty(oczywiscie divy wszystkie zjada jak chce) ale rekompensuje to naprawde chyba obecnie najlepszym gimmickiem z KO no i bardzo dobrymi mic skillsami (ha Miz moze sie schowac) ,jest ona bardzo charyzmatyczna championka no i wkurza swoim glosem widownie,naprawde genialna heelka (chociaz jej glosik jak dla mnie jest sexy ale to juz chyba kwestia tego iz mark to mark) . No a zatem teraz pokonuje te Legendy znow i podobnie jak w 2010 bawi sie w The Legend Killera co bardzo ale to bardzo mnie sie podoba. Wyglada na to iz powraca do feudowania z Mickie,no coz takze mi sie to niepodoba,Mickie miala juz szanse ale z drugiej strony kto by mial feudowac? Moze Velvetka nawet? Hm... tak czy siak na Lockdown mamy ciekawa sytuacja poniewaz jezeli pani James przegra bedzie musiala zgolic wlosy... chyba nikt na zdrowym umysle nie mysli iz moze do tego dojsc ja rowniez. Madison i tak juz jest najdluzej panujaca KO Championka wiec nie ma sensu trzymac go dalej (jak dla mnie niech trzyma jak Faboolous Moolah przez 15 lat xD no a poza tym wielka strata to bedzie poniewaz to naprawde genialna mistrzyni majaca wszystko co potrzebne). No tak wiec Mickie czeka dlugo na pas no i go dostanie,mam nadzieje ze Madisonka i tak dostanie rewanz chociaz cos mi sie wydaje ze Tara sie zbuntuje i moze nawet przez nia przegra pas wiec feud Tara - Madison by mi sie bardzo podobal... tak wiec na Lockdown sercem za Madison Rayne ale rozsadkiem jednak za Mickie.

_________________
Obrazek
Kurt Angle PSW
Legenda Polskiego Backyardu
WWE Typer 2010 - 3 Miejsce
Indys Typer 2015 - 3 Miejsce
1x User Miesiąca (Luty 15')
Byly moderator Wrestlefans


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: sob kwie 23, 2011 6:27 pm 
Low carder

Rejestracja: śr gru 08, 2010 5:53 pm
Posty: 310
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Tak więc nową mistrzynią KO jest Mickie James.Madison straciła pas,dla mnie to bardzo dobrze ponieważ ona baardzo znudziła mi się jako mistrzyni.Czuje coś że Mickie zmierzy się z Madison na Sacrifice i tam Tara pomoże wygrać James a potem fajny feud na linii Madison-Tara.A kto póżńiej pretendentem o pas KO?Wydaje mi się że Tara.Tara wygrała by feud z Rayne i mamy dobry feud z Mickie (wiem że taki feud już był ale byłby o pas KO)..A teraz zmienię temat na:Feud Angeliny i Velvet.Powrotu BP raczej nie będzie a szkoda bo mi ten team bardzo mi się podobał.Ostatnio nie odróżniam kto jest facem a kto heelem w tym feudzie.Raczej tą rywalizację wygra Love i później dostanie szansę zdobycia pasa KO a Velvetka spadnie w dywizji KO.

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: sob kwie 23, 2011 6:35 pm 
Legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 07, 2009 12:20 pm
Posty: 5083
Lokalizacja: Dębica
Zgodze się co do pierwszej częsci Twojej wypowiedzi. Również uważam, że taki feud pomiędzy Tarą a Mickie James o pas byłby bardzo fajny i tak się pewnie stanie. Co do feudu pomiędzy Velvet Sky a Angelina Love wydaje mi się, że zakończy się tak, że Angelina wyrwie się spod tej hipnozy Winter i wróci BP. Jeśli by się tak nie stało nie ma szans według mnie, żeby Velvet Sky spadła w dywizji KO. Ostatnio przecież Sky była często, jak nie z Angeliną to atakowała Saritte. Ja jestem ciekaw co teraz zrobią z Miss Tessmacher. Zapowiedziała, że chce zdobyć pas, ale jestem ciekaw czy poprawiła się w ringu. I ciekawe z kim zacznie feud, może od razu z Mickie, bo Tara będzie pewnie feudować z Madison, a Love ze Sky.

_________________
Założyciel WF Snooker Federation
Obrazek



Moderator roku 2012 !
Administrator od 1.08.2013
Fan wrestlingu od 25.02.2005 !
http://total-nonstop-action.blogspot.com/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: sob kwie 23, 2011 8:43 pm 
Superstar
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 12, 2009 10:15 pm
Posty: 2745
Lokalizacja: Lugano
No dobrze ze odswiezyliscie ten temat poniewaz mialem napisac no a zatem odniose sie do najwazniejszej jak dla mnie rzeczy czli strate pasa KO przez Madison Rayne,no coz jak dla mnie TNA zrobilo ogromna glupote psujac taki genialny title run(wkoncu najdluzszy) Madison w taki sposob. A w jaki? No wlasnie w taki iz przegrywa w 30 sekundowej walce z Mickie James ktora nie mogla walczyc,nie no skoro mickie nie mogla walczyc to nie powinni lirwa sie pchac na ten pas no i mogli zrobic motyw ze Mickie nie moze walczyc (lol zlwaszcza ze niespelna kilknascie dni przed gala zostala niby przejechana motorem) no i Tara by odebrala jej pas no ale nie tak -.- Poza tym mysle iz gdyby nie stypulacja walki to moze Madison jeszcze troche by potrzymala pas,no ale nic cieszy mnie to iz jest najdluzsza mistrzynia w historii i mam nadzieje ze jeszcze nieraz ujrzymy ja z pasem,jest mloda jak na wrestlerke wiec jest ona przyszloscia,mysle ze teraz bedzie feudowac z Tara i na to sie zanosi,co do Mickie to mysle ze jeszcze az pokona Madison ktorej nalezy sie rewanz albo bedzie Triple Threat match Mickie vs Tara vs Madison i bylo by ciekawie,co do paso tag team ko to maja je Rostia & Sarita no i nie maja za bardzo z kim walczyc,te pasy tt to glupota troche no ale zawsze jest jakies wyroznienie,sa w tym Mexican America czyli jak dla mnie nic ciekawego. Takze ciekawie sie robi na linii Winter-Velvet Sky-Angelina, ta ostatnia jest zahipnotyzowana przez winter no i wukonuje wszystkie jej polecenia no a Velvet nie moze sie z tym pogodzic,jestem ciekawy wkoncu jak to sie wszystko rozwiaze,hm...

_________________
Obrazek
Kurt Angle PSW
Legenda Polskiego Backyardu
WWE Typer 2010 - 3 Miejsce
Indys Typer 2015 - 3 Miejsce
1x User Miesiąca (Luty 15')
Byly moderator Wrestlefans


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: wt gru 27, 2011 2:21 pm 
Rookie
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 24, 2011 12:28 am
Posty: 26
Nie sądzicie iż Velvet Sky powinna dostać rewanż walki o pas? Nie miała go nigdy


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: wt gru 27, 2011 3:22 pm 
Star

Rejestracja: sob gru 20, 2008 5:26 pm
Posty: 1291
Lokalizacja: Tychy
Cytuj:
Nie sądzicie iż Velvet Sky powinna dostać rewanż walki o pas? Nie miała go nigdy


chyba za krótko oglądasz TNA. Tak na serio, to kreatywni tylko czasem zwracają uwagę na rewanże. W wielu przypadkach ich to nie obchodzi.

_________________
Obrazek Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: wt gru 27, 2011 3:33 pm 
Rookie
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 24, 2011 12:28 am
Posty: 26
Krótko? Ponad 2 lata. Poza tym mi nie chodzi o mądrowanie się tylko prawdę taką, że pop Velvet bije nawet mega świetną technicznie Mickie. No i lubię ją :-) Widowiskowa.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: wt gru 27, 2011 4:43 pm 
Low carder
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 25, 2011 8:03 pm
Posty: 249
Salasowi chodziło raczej o to, że jako fan TNA powinieneś wiedzieć, jak tam jest z tymi rewanżami. Tak czy siak uważam, że Velvet zasługuje na ten pas bardziej od Gail, bardziej od Mickie i całej reszty Knockouts. Bo zapracowała na niego, a TNA odebrało jej mistrzostwo zbyt szybko.

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: wt gru 27, 2011 4:50 pm 
Rookie
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 24, 2011 12:28 am
Posty: 26
Tak wiem ale nie rozumiem ich....nigdy nie miała pasa....podbudowali ją....do największej pupilki publiczności....i zabierają pas po miesiącu? Gail Kim jest świetna ok...ale za szybko dostała wszystko. No jak to wygląda? Że przyszła laska z WWE i juz na wejściu zmiażdżyła wszystkie laski zdobywając i pas TT i KO? TNA tym sie trochę samo poniżyło. Liczyłem iż po zdobyciu pasa przez Velvet zaliczy heelturn by z nią walczyć. Ale jak na razie jest walka na AAO między Gail i Velvet. Jestem za ...Velvet.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 232 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


Powered by phpBB © 2007 phpBB Group