Logowanie | Rejestracja


Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  
Dzisiaj jest pt gru 15, 2017 4:02 pm

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość

Offline
 Tytuł: Dzień dobry
Post: śr cze 21, 2017 4:36 pm 
Rozwojówka
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 21, 2017 3:48 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Sosnowiec
Witam wszystkich. Jestem Krystian,mam 21 lat, studiuję socjo na UŚ,piję od....znaczy :? ,interesuję się wrestlingiem od około 7 lat. Właściwie od dawna się przymierzałem do rejestracji na forum ale dopiero powrót pana Fenomenalnego na główną mnie do tego niejako zmusił. Oglądam właściwie wszystko, jeżeli chodzi o wrestling, oprócz Lucha Libre i wieloosobówek z japońskiej sceny :)) zainteresowałem się naszą kochaną rozrywką przez Bravo Sport, a dokładnie przez Takera na ostatniej stronie :) to chyba tyle narazie. Jestem grzeczny, miły, także nie bd ze mną problemów...chyba. To tyle. Miłego dnia :-D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
Post: śr cze 21, 2017 4:52 pm 
Star
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 16, 2016 4:27 pm
Posty: 1698
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam serdecznie. Zachęcam do sprawdzenia regulaminu oraz do odwiedzania tematów w celach rozrywkowo-dyskusyjnych. :) Zaglądaj też tam na dół, do ShoutBoxa, bo często właśnie tam najwięcej się dzieje. Pozdrawiam. :D

_________________
User Miesiąca: Wrzesień 2016, Kwiecień 2017
Debiut roku 2016
Raportman roku 2016
Moderator od 26.04.2017 do 19.09.2017


Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
Post: śr cze 21, 2017 4:52 pm 
Superstar
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 06, 2013 1:30 pm
Posty: 3984
Lokalizacja: Gniezno
No elo, życzymy miłego pobytu, udzielania się i schodzenia na chat, który jest bardziej ogarnięty niż ten z września co był na głównej. Pozdro.

_________________
Moderator WrestleFans - 27.04.2016-06.01.2017
User Roku 2015
Best Post 2015
Newsman Roku 2015
Progres Roku 2015
User Miesiąca x2: Wrzesień 2015, Kwiecień 2016


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Online
Post: śr cze 21, 2017 4:58 pm 
Superstar
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 22, 2012 10:20 am
Posty: 2895
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Siema, zachęcam do udzielania się na forum, brania udziału w typerach, oraz do szeroko rozumianej dyskusji :D Fajnie zobaczyć jakąś nową osobę przed wakacjami :D

_________________
2x User Miesiąca: Czerwiec 2017, Wrzesień 2017

Moderator od 22.09.2017

1 miejsce w Typerze Evolve i PWG 2016
2 miejsce w Typerze CZW, NOAH i NJPW 2016
3 miejsce w Typerze ROH 2016


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
Post: śr cze 21, 2017 5:26 pm 
Superstar
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 10, 2015 6:37 pm
Posty: 2037
Lokalizacja: Przemysław Rudzki's office
Siemka, udzielaj się na forum i na sb również, no i miłego pobytu na forum życzę :D

_________________
Obrazek

3x User Miesiąca: Wrzesień 2016, Grudzień 2016, Maj 2017

#1 Kamil Kampanowski fan

Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
Post: śr cze 21, 2017 5:57 pm 
Legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 23, 2008 6:52 pm
Posty: 5533
Lokalizacja: Szczecin
Witaj pan.
Looknij regulamin i miłego pobytu na forum :]

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
Post: śr cze 21, 2017 6:12 pm 
Low carder
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 30, 2017 10:42 pm
Posty: 265
Fajnie, że postanowiłeś przybyć na forum. Mam nadzieję, iż nie będziesz idiotą typu: Rambo, który przybył tu z główej i nie zaprezentował się dobrze. Myślę jednak, że będziesz fajnym, miłym i ciekawym użytkownikiem. Lubię czytać twoje wpisy na główej. Mam więc nadzieję, że tu będziesz trzymał równie wysoki poziom.
Zachęcam Cię do pisania w temacie o NJPW. Wiele się tam dzieje, piszesz z fajnymi osobowościami i ogólnie panuje przyjazna atmosfera. Fajnie by było gdybyś czasem zaglądał na SB.
Coś mi się wydaje, że wf zyskało dobrego usera.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
Post: śr cze 21, 2017 6:40 pm 
Superstar
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 02, 2010 10:54 pm
Posty: 2576
Lokalizacja: Warszawa
Siemka, też Ci życzę miłego pobytu na forum, a tak między nami, to u nas jest 100 razy lepiej niż na głównej.

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
Post: śr cze 21, 2017 7:49 pm 
Rozwojówka
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 21, 2017 3:48 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Sosnowiec
Po pierwsze, to bardzo mi miło .Kabrall za Twój wpis :D zrobiło mi się cieplutko na serduszku ;D po drugie, dzięki wszystkim za miłe przyjęcie i wpisy. Po trzecie, już czuję,że rejestracja tutaj to była dobra decyzja. No, to tyle słodzenia.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
Post: śr cze 21, 2017 8:08 pm 
Low carder
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 22, 2016 10:35 pm
Posty: 308
SpangeBoy pisze:
) zainteresowałem się naszą kochaną rozrywką przez Bravo Sport, a dokładnie przez Takera na ostatniej stronie :)


Pamiętam ten numer :D

Cześć i czołem. Baw się świetnie.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
Post: śr cze 21, 2017 9:33 pm 
Star
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 24, 2015 11:27 am
Posty: 1091
Lokalizacja: Tulczyn
No witam bardzo. Też cię kojarzę z głównej. Forum to lepsze miejsce niż główna. Baw się dobrze i spoko, ja piję od 3 lat i jestem z siebie zadowolony.

PS. Szczególnie zachęcam do brania udziału w typerze, ankietach i wybieraniu zawodnika tygodnia.

_________________
Obrazek

Obrazek

Obrazek

2x User Miesiąca: Marzec 2017, Październik 2017


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
Post: czw cze 22, 2017 9:04 pm 
Low carder
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 21, 2016 12:26 pm
Posty: 302
elo
nie masz co szukac na glownej bo od kiedy mnei tam nie ma to juz kicha :)

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
Post: sob cze 24, 2017 10:06 pm 
Mid carder
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2013 12:34 pm
Posty: 895
Lokalizacja: Jaworzno
Siema ziomeczku, baw się tu dobrze i jeżeli jesteś zaniepokojony frekwencją na forum to spokojnie - są wakacje :D Na jesień będzie lepiej :D Aaa i nie przejmuj się takim RS-em czy innym Siwym - oni gówno znaczą, jak co to pisz zażalenia na nich do mnie.

A no i współczuję, żeś ze Sosnowca jest. Przypał troche


Nie słuchaj go, on tak pisze bo się ważny czuje jak ma moda tylko dzięki mnie. Siwy

Nie słuchaj go, on tak pisze, bo wie, że aktualnie jest trzecim najważniejszym moderatorem i się boi. RS

_________________
UM : Październik 2015, Styczeń 2017
Moderator od 04.01.2017
Progres roku 2016
Prezes WFHF
Prezes WBU


Cm Maćko => Maćko => Cm Konfitura => Andrzej Młynarczyk => Cm Maćko

20.08.17


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


Powered by phpBB © 2007 phpBB Group