wrestling wwe tna ecw


Zamykamy ostatecznie sondę dotyczącą Waszego ulubionego WWE PPV zeszłego roku. Oto wyniki:
SONDA
Najlepsza gala WWE PPV roku 2018 to:
Royal Rumble (408) 27%  
Elimination Chamber (56) 4%  
Fastlane (8) 1%  
Greatest Royal Rumble (115) 8%  
Backlash (16) 1%  
Money in the Bank (69) 5%  
Extreme Rules (33) 2%  
SummerSlam (126) 8%  
Hell in a Cell (54) 4%  
Super Show-Down (42) 3%  
Evolution (274) 18%  
Crown Jewel (83) 5%  
Survivor Series (51) 3%  
TLC (183) 12%  
Łącznie oddano
1518 głosów

Rozpoczynamy natomiast błyskawiczne głosowanie związane z Elimination Chamber oraz walką o mistrzostwo WWE. Kto Waszym zdaniem wyjdzie zwycięsko?


WWE potwierdziło, że Dean Ambrose odrzucił ofertę przedłużenia kontraktu i opuści federację w kwietniu, gdy wygaśnie jego obecna umowa. Za decyzją Ambrose'a ma stać przede wszystkim niezadowolenie z prowadzenia jego postaci, co skłoniło Deana nawet do odrzucenia lukratywnej propozycji ze strony WWE.

WrestleMania 35 ma być pierwszą w historii, na której w ścisłej walce wieczoru wystąpią kobiety. W chwili obecnej na zamknięcie gali wytypowane jest zapowiedziane już starcie Rondy Rousey z Becky Lynch o mistrzostwo kobiet RAW. Być może do pojedynku zostanie jeszcze dodana Charlotte Flair.

Hideo Itami podjął ostatecznie decyzję o opuszczeniu WWE i federacja przystała na rozwiązanie umowy za porozumieniem stron. Itami w dalszym ciągu nie potrafił odnaleźć się w Stanach Zjednoczonych i jeszcze w tym roku planuje powrócić na stałe do Japonii, by tam kontynuować swoją karierę. .


WWE RAW
Odcinki premierowe:
Czwartek, godz. 20:00.
Powtórki:
Sobota godz. 15:00
Niedziela godz. 11:00
Wtorek godz. 18:00

WWE SmackDown!
Odcinki premierowe:
Piątek, godz. 20:00.
Powtórki:
Sobota godz. 18:00
Niedziela godz. 14:00
Środa godz. 18:00

NXT
Odcinki premierowe:
Sobota, godz. 20:00.
Powtórki:
Niedziela godz. 16:00
Środa godz. 20:00
Sobota godz. 12:00

WWE Main Event
Odcinki premierowe:
Niedziela, godz. 13:00.
Powtórki:
Niedziela godz. 17:00
Środa godz. 21:00

WWE Elimination Chamber
Środa 20.02.2019
godz. 20:00
Powtórka:
Czwartek godz. 15:00
Sobota godz. 10:00
Niedziela godz. 18:00





Dodano: ,

Autor:



Dodano: 02-12-2018, 09:48
Host: acgh185.neoplus.adsl.tpnet.pl, IP: 83.9.235.185

Co na zdjęciu z Y2J robi Kukiz i Stonoga? Przytyło się temu drugiemu trochę.

autor: xax

Dodano: 02-12-2018, 11:49
Host: 79.191.55.61.ipv4.supernova.orange.pl, IP: 79.191.55.61

No i fajnie. Może bydło wybierze się na gale ROH i nie będzie zakłócania Hall of Fame durnymi okrzykami i reakcjami jak w poprzednich latach...

autor: NYM

Dodano: 02-12-2018, 14:42
Host: ip-31-0-125-97.multi.internet.cyfrowypolsat.pl, IP: 31.0.125.97

Widzę że ROH ściąga jakichś dziadków, mam nadzieje że teraz ci eksperci zauważą, że ROH to już mainstream a nie indy.

autor: Gryt

Dodano: 02-12-2018, 15:37
Host: 89-78-204-81.dynamic.chello.pl, IP: 89.78.204.81

Gryt

Wszyscy to już zauważyli jakieś 3 lata więc współczuję tych ekspertów którymi się otaczasz.

autor: Triple X

Dodano: 02-12-2018, 18:08
Host: ip4daba905.direct-adsl.nl, IP: 77.171.169.5

Swoja droga to trzeba byc niezle pi*********ym zeby przychodzic na HoF i jescze miec jakies pretensje. Ceremonia to nie gala,to moment uzania dla zawodnika a nie powod zeby buuuczec...

Jericho w IW? No blagam,nie stac ich. Przy wszystkich dobrych motywach tego swiata...nie stac ich :)

autor: StunGun

Dodano: 02-12-2018, 18:32
Host: user-5-173-9-94.play-internet.pl, IP: 5.173.9.94

Nieźle gościu, nie wiedziałem, że jesteś menadżerem Jericho lub pracujesz dla Impact Wrestling skoro wiesz, że federacji nie stać na Chrisa.

autor: RS

Dodano: 02-12-2018, 19:07
Host: dslb-188-108-245-020.188.108.pools.vodafone-ip.de, IP: 188.108.245.20

Najbardziej w tym wszystkim wkurza mnie to ze nigdy nie bede malym pomidorkiem

autor: Eikichi

Dodano: 02-12-2018, 19:28
Host: ip4daba905.direct-adsl.nl, IP: 77.171.169.5

@RS

Nie musze. Nie stac ich i tyle. Myslisz ze Y2J wystapi charytatywnie albo za jakies klepaki? On tez musi miec co do gara wlozyc...
...a ze to konkretny garnek w konkretnej kuchni i.konkretne produkty,to i cena nie bedzie hmmm...przystepna?

To jakbys mial kase na samochod i mhslisz ze kupisz wszystko. A potem okazuje sie ze u dealera (bo w salonie raczej nie) dostaniesz co najwyzej uzywana Honde Civic z 2000 roku. True story.

#NieStacIch

autor: StunGun

Dodano: 02-12-2018, 19:28
Host: ip4daba905.direct-adsl.nl, IP: 77.171.169.5

@RS

Nie musze. Nie stac ich i tyle. Myslisz ze Y2J wystapi charytatywnie albo za jakies klepaki? On tez musi miec co do gara wlozyc...
...a ze to konkretny garnek w konkretnej kuchni i.konkretne produkty,to i cena nie bedzie hmmm...przystepna?

To jakbys mial kase na samochod i mhslisz ze kupisz wszystko. A potem okazuje sie ze u dealera (bo w salonie raczej nie) dostaniesz co najwyzej uzywana Honde Civic z 2000 roku. True story.

#NieStacIch

autor: StunGun

Dodano: 02-12-2018, 19:55
Host: ip-31-0-126-40.multi.internet.cyfrowypolsat.pl, IP: 31.0.126.40

@Eikichi
To tak jak Brocka Lesnara.

autor: Raptor

Dodano: 02-12-2018, 19:59
Host: ip-31-0-125-97.multi.internet.cyfrowypolsat.pl, IP: 31.0.125.97

Triple X
No rok temu jeszcze byli tacy ludzie co wierzyli w to że ROH to indy czy we wszystkie 5 i 6 stary od Meltzera. Nie zapominajmy też że kiedyś strach było powiedzieć coś złego na Cesaro, Wyatta czy Owensa bo hejt od razu leciał. W sumie za obrazę DA do dzisiaj można być hejtowanym.
Jak NJPW było stać na Jericho to i do IW mógłby przybyć, zwłaszcza że rządzą tam Kanadyjczycy, a (produkt jest mocny(gorzej z reklamą)

autor: Gryt

Dodano: 02-12-2018, 20:38
Host: 89-64-26-123.dynamic.chello.pl, IP: 89.64.26.123

Jericho to i za 5 tysięcy dolarów by mógł wystąpić w IW, po prostu zaśpiewa, zaj#bie komuś krzesłem i pójdzie do domu, nie musi tam stałego kontraktu podpisywać.

autor: rambo

Dodano: 02-12-2018, 21:23
Host: public-gprs204798.centertel.pl, IP: 46.134.139.63

@Eichichi takim koktajlowym?

autor: chmtb

Dodano: 02-12-2018, 23:06
Host: host14-89-206-17.limes.com.pl, IP: 89.206.17.14

Gryt - NJPW bylo stac na Y2J bo ta fedka to juz globalna korporacja na miare WWE, druga najwieksza na swiecie, dlatego ostatnio pozwalaja sobie na coraz wiecej duzych gal w USA i sciagaja takie nazwiska jak Jericho bo maja sporo kasy wiec do IW/TNA bym ich nieporownywal. a skoro takie IW niestac na Chrisa nie znaczy to ze ten sie tam nie pojawi na kilka wystepow za nizsza cene by laskawie dac im ten jeden moment na podkrecenie produktu. wkoncu Y2J sam chce teraz robic konkurencje dla WWE gdzie sie da.
NYM - skoro ty wybralbys jest jakies nudne HOF zamiast dobre wrestlingowe show G1 Supercard (a tak wnioskuje z twojego komenta o "bydle") to znaczy ze osmieszyles sie poraz kolejny.

autor: logan

Dodano: 03-12-2018, 03:50
Host: 79.191.55.61.ipv4.supernova.orange.pl, IP: 79.191.55.61

@logan
Mi chodzi o zachowanie publiki ma HOF. To jest ceremonia. Nie gala wrestljngowa. Tam nie ma miejsca na buczenie, skandowanie czy debilne śpiewanie. Rock n Roll Express, przemawia, kamera pokazuje Reignsa, mega buczenie i im się robi mega głupio, nie wiedza o co chodzi. Przemówienie, wzruszające moment dla wrestlera a tu „WHAT?!”. Skoro gala ROH będzie w tym samym dniu, to mam po prostu nadzieję, że na HOF nie dojdzie znowu do takich sytuacji.
HOF jest nudne? Już nie chce mi się tutaj wchodzić na ten temat w dyskusję, bo to sensu nie ma.
A wiesz że pewnie bym wybrał? Z przyjemnością wybrałbym się na taką ceremonię i posłuchał ciekawych historii. Jeśli dla Ciebie to jest ośmieszenie się to ok. Rozumiem, że słuchanie czasem muzyki klasycznej zamiast rocku, rapu, popu itd itp to również ośmieszenie? Wybranie się na koncert takiego Andre Rieu zamiast np Metallica czy Eminema to pewnie kompromitacja...

autor: NYM

Dodano: 03-12-2018, 04:35
Host: host14-89-206-17.limes.com.pl, IP: 89.206.17.14

ciekawych historii? XD niestety ale legendy na HOF w wiekszosci pitola o niczym by jakos ten czas zapelnic (gdybym chcial ogladac takie cos to juz wybralbym jakis dobry wciagajacy dokument DVD o nWo, Goldbergu czy innych legendach na WWE Network) skoro cala ta gala to tylko i wylacznie gadanie bo to przeciez cos zupelnie innego niz gala wrestlingu z walkami i promami to nie dziw sie ze fani sie tym wkoncu nudza i by siebie jakos ozywic zaczynaja sie bawic skandujac rozne rzeczy zeby na tym wytrzymywac. sluchanie historyjek sprawdza sie tylko w nagranych dokumentach DVD, i skoro wybralbys sie na takie HOF by podziwiac pitolenie dziadkow rezygnujac z poteznej rozrywkowej gali od rosnacego w sile giganta NJPW to naprawde pogratulogac glupoty i tego jak latwo poddajesz sie nostalgii

autor: logan

Dodano: 03-12-2018, 07:38
Host: user-5-173-160-18.play-internet.pl, IP: 5.173.160.18

Taa, niby NJPW takie globalne, a dywizji kobiet nie mają po dziś dzień w przeciwieństwie do kilku mniejszych Japońskich federacji, które takową dywizje posiadają lub posiadały (Wrestle-1, Zero1, FMW, BJW) poza tym ich produkt też nie jest jakoś bardzo globalny i widać, że jest to robione głównie pod lokalnych fanów, którzy są do czegoś takiego przyzwyczajeni.

autor: adi95

Dodano: 03-12-2018, 07:52
Host: ip-5-172-239-17.multi.internet.cyfrowypolsat.pl, IP: 5.172.239.17

Akurat brak dywizji kobiet to wielki plus

autor: MattSydal

Dodano: 03-12-2018, 08:04
Host: user-5-173-160-18.play-internet.pl, IP: 5.173.160.18

@MattSydal Dla ciebie być może tak, ale założę się, że jest sporo osób, które by taką dywizje w NJPW chętnie zobaczyły.

autor: adi95

Dodano: 03-12-2018, 08:51
Host: 178235086080.zary.vectranet.pl, IP: 178.235.86.80

Tak NJPW to taki globalny gigant którym jarają się tylko smarki którzy tasują się do vanilla midgetów bez star poweru bez charyzmy i umięjetności mikrofonowych,walki bez storytellingu zwykły spot fest flip kick flip flip kick dive! ale smarki na sam widok mają orgazm no i oczywiście oni uznają się za prawdziwych fanów a to za prawdziwy wrestling! Ach szkoda gadać stary dziadyga Mcmahon,Cena,PG ERA oraz smarki zrujnowały ten biznes i WWE

autor: PG INDY SHIT

Dodano: 03-12-2018, 09:29
Host: host-81-190-146-131.dynamic.mm.pl, IP: 81.190.146.131

Też byś go zmarnował gdybyś mógł zarobić na tym sporą kasę.
A jeśli nie ma dobrej konkurencji to po co robić dobry produkt. Lepiej robić gówniany ale dla wszystkich.

autor: Edge.

Dodano: 03-12-2018, 11:21
Host: 195.160.253.4, IP: 195.160.253.4

Pg indy shit, żeby w NJPW jeszcze były te spotfesty, a są tylko czasami i to w wykonaniu zawodników spoza Japonii bo ci z kolei to tylko w ciosy i kopnięcia idą, to jest dopiero nudne.

autor: ???

<<< newsboard WrestleFans >>>


Elimination Chamber o mistrzostwo WWE zwycięży:

Daniel Bryan
Jeff Hardy
AJ Styles
Samoa Joe
Randy Orton
Kofi Kingston



17. lutego 2019


Mistrzostwo WWE
Elimination Chamber
Daniel Bryan
vs
AJ Styles
vs
Randy Orton
vs
Jeff Hardy
vs
Samoa Joe
vs
Kofi Kingston

Mistrzostwo Tag Teamów Kobiet WWE
Elimination Chamber
Nia Jax i Tamina
vs
Riott Squad
vs
Mandy Rose i Sonya Deville
vs
IIconics
vs
Bayley i Sasha Banks
vs
Naomi i Carmella

Mistrzosstwo Interkontynentalne
Handicap Match
Finn Balor
vs
Bobby Lashley i Lio Rush

Mistrzostwo Kobiet RAW
Ronda Rousey
vs
Ruby Riott

Mistrzostwo Tag Teamów SmackDown
Miz i Shane McMahon
vs
The Usos

Mistrzostwo Cruiserweight
Buddy Murphy
vs
Akira Tozawa

No Disqualification Match
Braun Strowman
vs
Baron Corbin




27. stycznia 2019


Royal Rumble Match
o miano pretendenta do mistrzostwa WWE/Universal na WrestleManii 35
Zwycięzca:
Seth Rollins

Royal Rumble Match
o miano pretendentkia do mistrzostwa Kobiet RAW/SmackDown
na WrestleManii 35

Zwyciężczyni:
Becky Lynch

Mistrzostwo Universal
Brock Lesnar
pokonał
Finna Balora

Mistrzostwo WWE
Daniel Bryan
pokonał
AJ Stylesa

Mistrzostwo
Stanów Zjednoczonych
Shinsuke Nakamura
pokonał
Ruseva

Mistrzostwo Kobiet RAW
Ronda Rousey
pokonała
Sashę Banks

Mistrzostwo Kobiet SmackDown
Asuka
pokonała
Becky Lynch

Mistrzostwo Tag Teamów SmackDown
Miz i Shane McMahon
pokonali
The Bar

Mistrzostwo
WWE Cruiserweight
Fatal 4 Way

Buddy Murphy
pokonał
Akirę Tozawę
Kalisto
Hideo Itamiego





Designed by Paweł "Boryss" Borkowski

Użyte znaki towarowe, loga i nazwy firm są własnością ich prawnych właścicieli
i zostały wykorzystane tylko w celach informacyjnych i nie mogą być kopiowane bez zgody ich właścicieli.